Repair Dan Servis Macbook Bangi & Putrajaya | Ok Computer Solution Bangi

Image
Repair Dan Servis Macbook Bangi & Putrajaya | Ok Computer Solution Bangi
JAP!Macbook kena servis ke?!!
Tak pernah dengar pun macbook kena servis ke? selalu guna macbook kita sleep terus je tak pernah pulak dengar macbook kena servis. Jap korang tak pernah dengar ke macbook sebenarnya kena servis setahun sekali? 
Tak pernah dengar ke ? sebenarnya sama je dengan laptop, kalau tak pernah dengar meh admin cerita apa kelebihan servis macbook ini sebenarnya.
Kelebihan servis macbook?
Lebih sejuk daripada biasa. (wow sejuk macam mana tu?)Kenapa lebih sejuk pulak?Bila habuk tebal sekat pada fan masalah akan timbul adalah fan tidak  berfungi udara panas akan terkumpul sebab tulah kadang-kadang Macbook tutup sendiri atau mati sendiriBila fan tak pusing motherboard boleh terbakar tau. hati hati. harga untuk repair motherboard macbook sangatlah tinggi, boleh cecah ribu-ribu ringgi sekali motherboard dh rosak.So bila fan bebas dari habuk yang sekat udara panas senang keluar jadi macbook lebih sej…

TESTIMONI


Pelanggan yang berpuas hati dengan servis kami. Agak-agak ada tak  gambar rakan anda 
di sini??

























"Servis memang tip top, dah 2 kali dah datang sini" 
Azhar Sulaiman - Pelakon Popular































"Ana seronok betul datang sini, hebat diorang 
                           ni repair laptop"
Akhil Hayy - Penyanyi, Penceramah Bebas

"Staf yang sangat peramah, rugi siapa yang tak servis 
laptop di sini"
Abdul Rahim - Penyanyi Kumpulan Nasyid In-Team


"They do a very good job, OK Computer Solution sangat hebat repair laptop"
Patrick Teoh - Pelakon Filem dan Personaliti Radio





























































































































Comments

Popular posts from this blog

REPAIR LAPTOP | OKCS BANGI

KENAPA MACBOOK PRO CEPAT PANAS?

Kedai repair laptop macbook | okcs bangi